Ut med det gamla, in med det nya!

Åhhh, vad jag vill kasta ut vårt soffbord och Tv bänk i ek och skaffa nytt i vitt! Tv bänken är rätt gammal, ca fem år, köpt för DYYYYYYYYYYYYRA pengar på Mio så jag antar att vi gjort en riktigt B-affär. Bordet har vi bara haft två år, ett bra bord, även det från Mio, alltså bra kvalitet, men jag är skitless på ek och vill ha vitt vitt vitt!!!

Kanske kan vara objekt för blocket!? Jag gillar inte att handla saker på Blocket, men kan tänka mig att sälja... Ha ha! Tror tyvärr inte att vi får så mycket för det, även om skicket är bra... Men kan vara värt ett försök.

Dessutom ringde Mr Right precis och sa att han var på väg hem, en uppgift för honom kanske? Liksom att försöka bli av med vagnar och babyskyddet!?

Skulle vilja ha en Emmaljunga Scooter till Hugo. Vagnar är inte heller en prisvärd affär känns det som. Herregud, köpte en ny liggdel till Hugo, av 2010-årsmodell, använd4-5 månader och inte en fläck på den, kostade 1900:- men antar att vi inte ens kan få hälften av det... Men ändå bättre att sälja än att låta det stå.


Tror dock att svart går fetbort, alla fläckar syns, liksom de gör på ljusa textilier. Men kanske en i




Fast nu var det ju inte vagnar jag egentligen ville diskutera, utan inredning.

Som sagt vill ha VITT! Det är fräscht, stilrent, långlevat och oslagbart snyggt! Läge för lite tjat!?

Ha ha! Tiden får utvisa vad det blir!


Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/onsdag-dagens-blogg-2.html#comment

2011-01-19 @ 16:52:27
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0