Brrrr

Idag drog alltså simskolan igång. Har varit en hel del fix med papper hir och försäkringar dit, men tror att jag fått iväg allt nu, utom pengarna till SLS. Men lugn, bara lugn det kommer... Försäkringar är viktiga grejer det... Förrutom allt fix så var det SVINKALLT i vattnet. Har ingen aning om det lilla gradantal termometern hade stigit till, men första gruppen kändes helt ok, tyvärr så är det 10 min mellan grupperna och det blåste rena rama nordan. Hann dårå bli en aning kall i min våta lilla baddräkt. Så på slutet av sista gruppen kunde jag knappt prata för att tänderna ofrivilligt bara ville skallra. trots varm dusch och bullbak samt stek i solen var det svårt att få upp värmen.

Och nej, ingen våtdräkt eller vadarstövlar här inte! Barnen gör som jag, visar jag att det är kallt gör de också det. Här ska badas i två hela veckor... Brrrrr (rimmar på Grrrrr). Dessutom luktar man bra mycket skit från gyttjepölen vi håller till i. Svintp och tvål is da shit!




Tyvärr tar kroppen mycket stryk av att det är så kallt. det värker så mycket i HELA kroppen av den eländiga fibromyalgin att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Tyvärr har jag ju gett mig in i detta så jag anar att det bara är att stå ut, även om tårarna bränner sönder ögonlocken! FXN vad ont det gör. Det hamrar, det bränner, det svider, det bultar och det skär... Men ingen ser, det är bra tur det, tror liksom inte att någon hade velat se mig känna detta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0