Go´kväll

Just hemkommen från en asjobbig löprunda. Jobbat för mycket och sovit för lite denna vecka för att det skulle kännas tipptopp. Men skönt nu när jag sitter och eftersvettas lagom mycket i väntan på att hoppa in i duschen och sedan knalla ut och hjälpa Mr Right att städa ur kontainern. Bara det att det finns såååå många andra viktiga saker att göra just då... Eller oxå tycker jag bara att det är dötrist att städa ur den...

 

Känns så konstigt att Moa inte är hemma. Hon ska med min underbara mamma och pappa som tar med henne till Euro Disney. Åhhhh, vad snälla ni är. Hon har berättat det för ALLA och ärså förväntansfull en femåring kan bli. Hon såg så lycklig ut då de åkte iväg härifrån idag. Även helt sjukt hur mycket tid man plötsligt får för Hugo. Ocj kvällen för sig själva... Nu märker man verkligen att det är stor skillnad på att ha ett och två barn. Man växer ju in i det så fort när man får andra barnet, liksom bara att gilla läget, men så när den ena av dem är borta så vet man knappt var man ska göra av tiden som "blir över". Har hur som helst busat som sjutton med min lilla tuss efter att jag kommit hem från jobbet, fikat med mamma och pappa, vinkat av Moa och städat.

Kom för övrigt på nu att vi glömt äta middag... Ha ha. Tänk, det var väl så det var då det bara var vi... Man tog det liksom som det kom, barnen gör ju att det krävs en aning mer planering med allt.

Näpp, nu duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0