Kommer mer

På grund av det underbara vädret är det inte så att tiden räcker till för att blogga så mycket. Tyvärr. Som ni vet, ni som följer bloggen, så gör jag det för egen del, men nu har det mest blivit små korta inlägg utan direkt någon tanke bakom... Så någon dag ska jag sätta mig ned och ta tag i det. Dock hinns det inte med just nu.

För hör och häpna:

JAG SKA UT OCH STÄDA BILEN

Vem hade kunnat ana det, men ska passa på nu när Hugo sover. Sedan bär det av till doktorn för att göra en magnetröntgen på ryggen. Jag hoppas att de hittar felet eller det som sitter där så jag kan göra något åt det, fast egentligen vill man ju inte att de ska hitta något...

 

Och imorgon blir det jobb, hela veckan!!! Underbart att få vakna, äta frukost och lunch utan barn, komma hem och busa med dem som sjutton med all barnenergi jag samlar under dagen! Och bra att Mr Right får känna på hur det kan vara vissa dagar, även om det i stort sett alltid är alldeles underbart!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0