Nöjd!

Så häårligt att ha huset renstädat, dricka kaffe och fika med Moa och glo på simning medans Hugo sover. Finns det något bättre än denna stund mitt på dagen!?

Shit vad varmt det var i natt. Vaknade av att jag badade i svett (riktigt härligt alltså). Nu är det lite skönare luft och jag funderar på om jag och Moa ska hitta på något, men vad!? Det blåser som fanken ute även om solen kikar fram då och då. Men skönt ute, nej det verkar inte riktigt så. Kanske får hon bestämma så ser vi vart vi landar...

I efetrmiddag kommer hennes söta kompis hit, ska bli kul och mysigt! Kanske kan de två få lite liv i Mr Right!? Jättekul söndag... Jag verkligen hatar när en hel dag går åt till att bara vara bakis och inte göra någonting. Så om möjligt är jag väl ännu mer uttråkad nu än vad jag var igår...

Nu final på 400 meter frisim så det ska jag i alla fall ägna mig åt ett litet tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0