En underbar helg



Vilken enastående helg jag haft med min underbara familj. Alldeles lagom, trots feber på Moa så har den varit fantastisk. Träffat vänner, fikat, badat, tränat, lekt, fixat i trädgården och allt möjligt som hör en slapparhelg till. Det slår mig då hur lycklig jag är med mina nära och kära. Vad som betyder något här i livet. Ibland springer vi bara förbi, utan att se, utan att tänka efter rusar vi fram alldeles för fort. Dessutom är vi så ofta missnöjda med våra dagar. Tänker om, om jag bara gjort det eller det istället. Varför!? Vi borde ta vara på våra dagar, se möjligheterna istället för det vi inte gjorde. Inte gräma oss över att vi inte hann just det, kanske gavs en möjlighet till något annat just då?

Jag är i alla fall oerhört tacksam över allt jag har, den jag är och dit livet bär mig. Inte alltid lätt, mentänk så fort det kan ändras.

Hoppas ni alla haft en strålande dag, solen har varit framme större delen av dagen, och jag hoppas på det även imorgon, för då blir det utomhusbadet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0