Godmorgon världen

Ja, tro inte att jag vaknade först nu... Nejdå, har varit vaken sedan halv åtta då Hugo låg och ropade på MMMAAAAMMMMMMMMMAAAAAAA! Lilla plutten hade fastnat med foten mellan spjälorna. Strålande sol medförde att vi fixade matsäck och drog iväg. Dock blev himlen mörkare och mörkare så vi vände hemåt igen. Trist, men faktum är att solen är framme nu men det blåser väldigt kallt. Hade säkert kunna ligga vid badet, men åt det hållet ser det inte så ljust ut. Hur som helst så ligger jag på altanen (känns som jag alltid gör det just nu) och Moa har gått till grannbarnen för att leka lite innan hennes mormor och morfar kommer. Tillika min underbara mami och papi! Det var längesedan vi sågs nu så det ska bli kul. Hugo sover och vaknar nog lagom tills de kommer. Men jag är så trööööött. Skulle gärna sova en stund, men det blir ikväll.

Ikväll är det näst sista träningen innan SM. Antar att det blir ett lugnt pass med inslag av lite explosivitet. Sedan är det några veckors träning innan det är dags för vila. Sjukt skönt. Är ganska less på att träna just simning nu. Antar attd et har med ryggen att göra och att jag inte riktigt kan ta i som jag vill. Men hur som helst så ska det bli underbart med några veckors uppehåll.

Nu kom Moa och kompisen hit så jag ska väl ta och snacka lite med dem!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0