Längesedan...

Då var man hemma igen, kommit på fötter och internet fungerar igen... Alltså känns det som att allt som bara pekade och gick rätt nedåt förra veckan börjar plana ut sig lite... Summerat kan man säga att det blev en massa läkarbesök för ryggen, utan nåra egentliga resultat än. Det enda jag vet är att det i alla fall inte är någon fraktur, inte heller någon stressfraktur, MEN att det finns någonting i närheten av min ryggrad som trycker mot just ryggraden, men än vet de alltså inte exakt vad det är. JAG däremot vet att det gör sjukt ont. Däremot så kände jag mig väldigt orolig innan, eller i förra veckan, men skulle det vara något jättefarligt så hade de ju tagit in mig. Antar jag. Nu blir det lite väntan innan jag ska in igen. Jobbigt, men det värsta är att det gör så ont och att det hämmar mig i det mesta, både fysiskt och psykiskt. Inte lätt att ha ett topphumör när oron finns där samtidigt som det gör ont hela tiden. En helt annan värk än den jag har med fibromyalgin och som jag har lärt mig acceptera och leva med, men detta är något nytt som jag inte behöver just nu.

Internet, Tv och telefon blev utslaget av åskan förra veckan. Perfekt när jag hade en massa saker att fixa, eller inte... Men nu är det årgärdat och det fungerar igen. Skönt.

Kunde inte träna fullt ut innan SM, men vann 2 guld och 2 silver, även om det satt hårt inne och jag är inte jättenöjd med tiderna efetrsom det gått fortare på träning, men ändå snabbare än vid VM förra sommaren. Så det får väl bli ett OK.

Bet av en tand första dagen på SM. Varför skulle jag käka den där kolan... Men i alla fall så var jag hos tandläkaren igår (herremingud... dog nästan... ) och fick klart för mig att det inte var så farligt. Inga hål och roten såg bra ut så han fixade till det på ett kick, trots att hela rummet snurrade runt av rädsla för mig...

Blev att vänta på flyget i fem timmar från Göteborg, kul på en flygplats som inte kunde erbjuda någonting att äta som var laktosfritt... Jippie!!! Inte ett dugg hungrig sedan va!? Hur som helst så kom jag till Arlanda och nio minuter efter att flyget landat satt jag i bilen på väg hem! Tack Lindskrogsgarageservice för att det alltid funkar så enormt bra med er!!!!

Köpte en iPhone (!!!jag???) i Göteborg som jag inte fick igång trots försök på försök. Åkte ner till stan idag för att kolla om det var något fel (på mig som inte fattade...) men faktum var att 3 missat att aktivera mitt sim-kort... (Ja, jag har försökt även via nätet, men det har inte gått...) så nu är även den igång!

Fick reda på två tentor och fick högsta betyg i båda två!!! Jehoooooo! Bara en kvar. Hoppas, ber och vill klara den med!

Så just nu känns livet lite ljusare, precis som att ljuset börjar skymta där framme...

Kanske någon mer som haft en alldeles underbar vecka!? Men snart är det midsommar, åh, härligt. Det är en av de bästa högtider jag vet och det bästa av allt så firas den alltid med min kära familj!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0