Nice Day



Idag har Hugo, Moa och Moas gulliga kusin och jag slappat på altanen med många dopp i poolen. Avslutade det hela med jordgubbar och glass när min Älskade Mr Right kom hem. Nu ska vi mysa med Moa på altanen medans Hugo sover, sedan bär det av på 18-årsfest med ett avbrott mitt i för ett simpass (Ja, jag vet, booooring, men SM stundar och eftersom jag inte simmat någonting i stort sett på två veckor samt hur ryggen mår så får det bli så). Men jag kommer tillbaka och skålar då!

Och, ja, jag har ringt om ryggen. Fick en tid nästa vecka hos en sjukgymnast och ev magnetröntgen. Hon verkade verkligen bra i alla fall. Och den gör bövelen ont, men lätt träning ett måste för att man inte ska bli stel och kompensera fel tydligen.

Ha en underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Åhhh vad härliga kort på Era FINA!!!

Jätte kul att se!!



Jag hoppas verkligen din rygg bli bättre!!!



Jag antar att det är M´s syster Mia Ni ska fira. Jag minns att Hon fyller samma dag som mig. 18 tycker jag dock är lite väl mycket... Hm om Mia är ARTON, hur gammal är jag då...

Shit vad tiden går!



Sköt om dig och krya på dig! KRAM

2011-06-10 @ 21:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0