Välkommen tillbaka!

Kul att se att ni läser, eller tror att ni ska få läsa något nytt, men att det inte står något...

Över en vecka sedan jag skrev och vi har haft en underbar vecka där vi har solat, badat, ätit och druckit gott och bara njutit. En av de bästa veckorna i mitt liv med min underbara lilla familj. Vi har jagat Hugo också, så tro inte att vi legat på latsidan inte.... Wiiiehahhha. Trots All Inclusive så har vi nog inte gått upp ett enda gram av allt springande. Men nu är vi hemma och bilder kommer, för nu är även sladden återfunnen.

Ett litet mörkt moln på himlen har dock funnits där, min tenta. Det har hängt över mig hela veckan, men nu är den klar, inskickad och jag hoppas genom högre makter att den är godkänd. Är inte speciellt nöjd, vet inte ens om jag berört kärnan i ämnet utan det kändes mest som att jag flummade runt, men det enda jag ber om är ett godkänt, inte mer än så. Enkelt va!? Så nu lägger jag pluggandet på hyllan och tar sommarlov!!! Mammaledigheten som jag har kvar ska det njutas av varenda minut nu! Hoppas nu bara inte att jag behöver göra någon omtenta.

Nu blir dte att grilla lite hambrurgare för att sedan åka och köra ett lugnt vattenflytpass...


Kommentarer
Postat av: Ullis

Åhh vad härligt att NI har haft det BRA!!!

Jag tror att Du kommer få BRA betyg på Din tenta. Jag är sååå imponerad av att Du både pluggar och tar hand om Dina barn samtidigt som Du konstant har en kropp som motarbetar Dig!!!

TACK för värmande ord!



Ta hand om Dig!

Stor KRAM

2011-06-05 @ 20:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0