6 månader kvar

... av min mammaledighet exakt idag! Konstigt, ett helt halv år, men var har det senaste ÅRET tagit vägen!? I och för sig både pluggar och jobbar jag en hel del så jag kan väl kanske inte säga att jag är mammaledig på heltid... Men jag pluggar de stunder som ges (fan så mycket roligare och mer lärorikt än att bara glo på skitprogram på Tv eller läsa veckoblaskor...) annars umgås jag med mina älskade barn.

Jag är så glad attde finns hos mig (oss) och att allt har gått bra sedan vi fick veta att vår familj skulle utökas från först ett barn och sedan till två. Det är inte alltid det går vägen och jag skänker en stor tanke till er som mist ett barn. Jag kan inte tänka mig något mer sorgligt.

Därför tittar jag på mina tussar varje dag och tänker på hur lycklig jag är som har dessa två underbara varelser i mitt liv!




Ni förgyller våra dagar och vad vore våra liv utan er!? Helt otänkbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0