Andrum

Imorse begav vi oss iväg ganska tidigt, först för att lämpa av lilltussen hos hans låtsasfarmor som var så snäll och ville leka med honom idag. Sedan åkte jag, Moa och min älskade Mr Right (som var ledig idag!!!) till Uppsala och badade i Fyrishov. Där trivs Moa kan jag lova. Dock började det inte så bra, hennes baddräkt låg kvar hemma, men det var snabbt avklarat genom att köpa en ny... Samma pris på att hyra en som att köpa... Alltså måste man tjäna på att köpa eftersom man får ta med den hem för framtida bruk...

Där tillbringade vi väldigt många timmar med att hoppa från hopptorn, åka strömvirvel, vattenrutschbana, bubbla bubbelpool och raceade genom hinderbanan. Riktigt roligt hade vi! Det är så enkelt att ha med Moa vad det än gäller. Lilla fröken ordning och reda och hon är så himlans världsvan på något sätt. Dessutom är hon så duktig i vattnet. Hon simmar ju som en liten fisk och åker själv i allt. Ja, helt enkelt är hon fantastisk.


Hon är fortfarande lika glad i vatten, dock inga armpuffar längre. Idag ville ungen lära sig fjäril, men hon insåg ganska snart att det var lite jobbigt så hon simmade crawl istället. Min lilla gofisa! Världens sötaste hoppade även från svikten idag.

Nu är hon med Mr Right och handlar och Hugo sover. Kanske hinner man bläddra i tidningen innan middagen ska intas, pizza. Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0