......

Imorgon ska jag på utvecklingssamtal för/med Moa. Eller hon ska inte med, men det är om henne... (Hur 17 skriver man egentligen...) Antar att Hugo-boy kommer att riva stället. Allt han tar i går sönder... OM vi nu kan ta oss dit efetrsom han har feber igen.

Det tar aldrig slut...

 

Men han är glad ändå, så vi får väl se hur han mår imorgon. Annars blir det en lugn dag hemma, plugg om han tänker sova, annars lek och bus med honom.

 

Dessutom missade jag tentan med 1, 1 enda poäng, känns surt, men jag visste de ju innan, men kunde väl lika bra ha varit extremt dåligt då istället... Så på måndag ska jag försöka slita mitt hår och anstränga mig till det yttersta.

Gruvar mig mer för den stora Psykologitentan. Det är inte nådigt vad litteratur det är. Som jag sagt förrut, intressant och en hel vetenskap hur hjärnan fungerar och hur dess struktur är utformad för vårt beteende. Ganska invecklad maskin det där...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0