.....

Så nu var SM klart för denna gång, det blev ett guld till, alltså 3 guld av 3 möjliga... nöjd!? Ja, det måste man väl vara. Har fått lite tips på vad som slipas ska och ingen överraskning är väl mina enastående vändningar där jag tappar sjukt mycket tid... På en 800-ing frisim blir det ju närmare 31 vändningar så det finns sekunder att hämta.

Idag har jag bara varit ledig ifrån allt vad träning heter, blir säkert likadant imorgon, skönt att ta igen sig. Min kropp värker av ansträngningen, men den värker även av att inte träna. Promenaden med Hugo i vagnen idag i snålblåst hjälpte inte till, men va fan, man kan inte klaga, allt annat är ju bara bra! Men mentalt behöver jag lite träningsvila nu. På onsdag är jag i vattnet igen och det ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0