Ladda...

Får man ladda med kaffe latte och bulle eller!? Skitsamma, jag gör det i alla fall. Snart, om en timma bär det av till Södertälje för att försöka simma. Kroppen värker, antar att det har med vädret att göra, men det struntar jag i, för här ska det simmas idag. krävande distanser, men för mig passar dessa ypperligt eftersom jag får satans ont annars. Blir lagkapp på söndag också, och det ska bli kul!

Hugo sover, igen.... Det har slagit mig att han sover väldigt mycket för att vara drygt ett år... Han somnar ständigt 19.02... Då är han mega mega trött, vaknar oftast runt kvart i åtta, somnar vid kvart i tio och sover till typ kvart i ett ett för att sedan gärna sova drygt en och en halv timme på eftermiddagen... Jag tror mig vara lyckligt lottad... Kan det ha att göra med att han är så aktiv då han är vaken!? Och på förmiddagarna går det verkligen inte att hålla honom vaken, även om man ibland önskar det. Då ligger han bara i en hög och skriker och gnuggar sig i ögonen. Hur som helst så är han väldigt söt när han sover och lugn....

Ha en underbar dag, såg att det var snöoväder på väg hitåt, inte direkt vad jag vill ha nu...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj oj imponerad åt din simning. Själv går jag ett barn i hugos ålder och går knappt tränat alls trots att jag normalt älskar att träna. Lite kanske går att göra med att min aktiva grabb inte sover alls så mkt. Somnar ca 21 och sover sen till ca 6-7, sedan bara 1.5h en gång de er lunch. Inte mkt egentid= inte så mkt tid till träning.

2011-03-21 @ 12:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0