Onsdag, mitt i veckan!

Vaknade i morse och var helt inställd på att det var fredag, men till min stora besvikelse så var det bara onsdag och således har inte ens halva veckan gått... Men vaddå, mer tid till saker som ska fixas!!!

Varit ute med grannen på en barnvagnspromenad runt byn, skickat Hugo i säng, tagit fram bullar i frysen, väntar på att ta kaffepaus från pluggandet INNAN Hugo vaknar för att sedan fixa lunch, hämta Moa och ta en sväng på stan för att fixa alla ärenden som jag skjutit på hela veckan. Sedan blir det en efterlängtad simträning! Kul. Gillar verkligen passen så här en dryg vecka innan tävling... fast jag gillar ju de flesta träningspass. Älskar att gneta och kämpa då jag simmar långt, men gillar lika mycket att ta i så man nästan dör då det är snabbheten som ska fram. Och det sistnämda är så sjukt mycket jobbigare, men det blir en annan gemenskap då.

Annars skickade jag in tentan igår, fasen om jag inte klarar den nu. Har slitit mitt hår för den, för den var svår. Nu blir det plugg en stund innan jag ska njuta av kaffe som den kaffetunna jag blivit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0