TRÖTTER


Herregud så trött jag är, men efter min effektiva dag så får man vara det. Sitter och pöser i soffan med datorn i knäet, tomma bullpapper och en kopp te framför Lyxfällan, helt död... Började dagen med att lämna Moa, hem och va ute en stund med Hugo innan vi gick in och storstädade HELA huset. Sedan somnade Hugo och jag pluggade. Satte en bulldeg som jag precis hann baka ut innan Moa och en kompis till henne kom hit och käkade mellis. Pluggade lite till när de lekte och Hugo sov sitt andra pass. Under dagen har jag tvättat och vikt tvätt, 3 maskiner har hängts och vidare lagade jag middag (såklart) efter det drog vi till badhuset. Kom hem vid sju, Hugo fick gröt och han somnade som en stock. Mös med mjölk och bulle i soffan med Moa innan jag läste saga och stoppade om henne. Nu ligger mina änglar och sover, pluggböckerna skriker att jag ska öppna dem, men det struntar jag i, jag orkar inte idag...

Så jag tar en bulle till och sedan dyker jag i säng!

Ha De

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0