Vad händer!?

Vad händer med världen vi lever i just nu!? Vaknade i morse helt ovetande om att det just då drog in en Tsunami över Japans kust, strax utanför Tokyo. En vän bor och studerar där, inte rättvist. Vad jag förstått så här långt är hon ok, mer vet jag inte. Sänder dock världens tanke till henne och hennes familj och kan inte mer än önska med all min kraft att allt är bra med henne.

Vad kommer hända härnäst!? Vad bli nästa händelse? Jag tycker att det får räcka med naturkatastrofer nu. Tsunami, jordskalv, översvämningar, stormar, askoln, snökaos you name it, kommer vi få leva tills vi blir gamla?

Ja ha, ni kanske tänker att det inte händer här, eller att det är alldeles för långt bort för att orka bry sig, men nästa gång kan det vara här det händer något allvarligt.

En stor och varm tanke till alla drabbade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0