Daada!

Jag finns kvar, jag har inte försvunnit från jorden som aldrig gick under...

Dagarna däremot har varit fulla av plugg, plugg och åter plugg de stunder då barnen inte har varit vakna. Har tagit till vara på varenda liten minut jag fått och igår skickade jag in den stora psykologitentan. Ganska underbart skönt kan jag lova. Om jag klarat den har jag ingen aning om, det svåraset var att begränsa sina svar. Man vill ju liksom visa vad man kan, men att få ner det på enbart 1 A4 sida per fråga med 1,5 radavstånd är inte alltid så lätt kan jag lova. Men antar att det är kvaliteten som går före kvantiteten. Gud vad jag skrivit i alla fall. Frågorna var om allt möjligt, från alla delar av böckerna så jag antar att det syns och märks ganska fort om man fattar vad man skriver eller inte.



Jag just nu kan jag lova...

Eftersom jag har tidspress som heter duga just nu så har jag hållt på till två på nätterna och Hugo med sina tänder gör inte det hela lättare.

Nu är dte i alla fall bara två uppgifter kvar, en diskussionsuppgift och en tentamen, för denna termin. Sedan (om jag klarar dessa tentor vill säga) så har jag faktiskt klarat av att studera nästa 200 % trots att jag är mammaledig. Fasen vad stolt jag är över mig själv, att det verkligen funkat, men då har jag också slitet som ett djur vissa perioder.

Gissa om jag ska njuta av att inte plugga i sommar!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0