Eftermiddagen

Som jag skrev, blir det en cykeltur, hem och packa väskan för att åka och simma. Hörde ryktas om ett pass med korta starttider, så man får väl ladda lite då.

Efter träningen blir det föräldramöte för Hugos kommande dagisstart i augusti. Barnvakt fixad, så vi kan gå båda två. Även om vi haft Moa där så vill vi ändå gå båda. Än är det ju ett tag kvar tills han börjar, men det närmar sig med storm steg. Jag inser ju att jag bara har tre månader kvar som mammaledig. Denna mysiga lilla bubbla ska bytas ut till ett riktigt vuxenliv igen. Känns både skönt och lite konstigt, men enbart jättekul. Plugg och jobb. Och jag tror att Hugo kommer trivas som handen i handsken på dagis. Han traskar så gärna in där redan nu. Han kommer att bli överlycklig av att få busa och härja med sina kompisar. Och lika underbart komemr det bli att få hämta honom sedan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0