Fredag 6/5

Godmorgon världen!

Strålande sol ute, me like!

Är inte riktigt pigg idag, kroppen värker och hostat har jag gjort två HELA nätter i rad. och då menar jag verkligen från det att jag gick och lade mig tills jag vaknade. Inte kul, men på dagarna verkar det vara som bortblåst... Skönt. Hur som helst så har de senaste dagarnas regn och rusk tagit min kropp hårt, men så härligt att se att solen lyser från en klarblå himmel. Inte helt fel en fredag.

Dessutom är det grymt skönt att veta att huset i stort set är kliniskt rent från golv till tak! Och alla lådor, skåp och skrymslen lika så. Eventuellt blir det ett ryck på gräsmattan med maskrosrensning på förmiddagen, sedan väntar jobb.

Hugo vaknade kvart i sex imorse (händer kanse en gång på 3-4 månader) men idag, för första gången sedan han var yttepytteliten somnade han om bredvid mig. Gissa om jag njöt och mös med min underbara son...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0