Privielegad....

Vi har ännu inte fixat och städat den stora poolen, därför bestämde jag mig för att löpa en liten pluttpool så mina små ögonstenar kan bada. Med blandad förtjusning kan man ju milt sagt säga...



Moa som verkligen inte är någon badkruka tyckte att brorsan stänkte på tok för mycket... Hugo badade i flera timmar. Helt underbart att kunna njuta av solen på altanen och han roar sig själv med att leka. Inte ens 5 cm vatten behövdes... Det är verkligen underbart att ha privilegiet att bo i hus med barn. När Moa var lika gammal som Hugo bodde vi i lägenhet och det var alltid ett projekt att ta sig ut, nerför/uppför alla trappor och i stort sett vänta på att hon skulle vakna om hon somnat i vagnen. Ingen hiss är ingen bra ide med barn... Och gud, så jag släpade alla matkassar samtidigt som jage henne hade henne på armen... Detta är bra mycket bättre vill jag påstå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0