Skolbesök

Igår var jag och Moa i skolan igen. Denna gång för att träffa alla blivande klasskamrater. Jag lovar att dte var med skräckblandad förtjusning och hon blev sp liten så liten då hon skulle gå in i det stoooora klassrummet som var fyllt till bredden av barn och vuxna. Och vår lilla gumma är inte så stor, plus att hon är född i december, så hon kände sig nog ganska liten. Två huvuden kortare än alla andra och alla hade nästan fyllt sex redan... I början var hon ganska avvaktande, men tillslut var det ok att jag gick och jag tror att hon hade riktigt kul. Det är ju en social, glad och pigg tjej vi har som är väldigt omtänksam av sig, så vi är inte speciellt oroliga, dessutom verkar det vara en bra klass med ordentliga barn och föräldrar. Nu är det ju bara tre hela månader som ska gå tills Moa nästa gång får kliva in i det där klassrummet, vilket hon gärna gjort redan idag.

Det är en lång väntan för en femåring det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0