Verkar vara en vana som är här för att stanna

Jag är rädd för det. 10:e natten i rad som Hugo vaknar vid tre och bara skriker... Tror ju i och för sig att det fortfarande är tänderna, men börjar ju fundera. När ska detta sluta? Jag pallar faseninte fler sådana här nätter nu. OK om han somnar om direkt men han är ju vaken till sex typ och vaknar sedan sju... Från att sova från sju på kvällen till åtta på morgonen till det här... Snacka om att vara en zoombie.... Hoppas att det vänder... Och ja, erkänner att vi förmodligen varit väldigt bortskämda med hans sömn tidigare, men detta är inte humant och jag TÄNKER INTE låta honom vara uppe och leka klockan fyra på morgonen, då lär det väl verkligen bli en vana.

Men tänka vad jag älskar honom ändå:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0