Effektivitet gäller idag!

Tänk att det går at vara så effektiv ibland. Trots det önskar jag att dygnet ibland hade några fler timmar. Hmmm, vad skulle jag då göra de där extra timmarna??? Tror ni man skulle lägga sig ner och njuta då? Nej, tror faktiskt inte det, utan bara tycka att borde finnas ännu fler timmar...

GODKÄND PÅ STEG 2 I UPPSATSEN. Slutspurt nu då... Den ska vara inne i januari, men vill såååå gärna ha in den innan jul så att jag kan mysa med mina älsklingar i lugn och ro från den 18 december - 11 januari typ...

Snart kommer Moa, sitter och väntar på henne, då ska vi hämt yrvädret för att bege oss till en kompis. Mys!!! Och dagen kommer förhoppningsvis avslutas med först träning, ett par längder orkar jag nog, även om jag inte är helt 100 än, sedan Tv-mys för hela slanten.

Och, jag har skickat in 2 andra tentor. Mina axlar blir lättare och lättare. Fast vet i och för sig inte riktigt om man kan kalla det tentor... Lite för enkelt, eller så har jag fattat helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0