Kanske ska man ta tag i resterande 20 sidor...

Har ca 20 sidor kvar att gå igenom idag innan jag är nöjd. Orkar verkligen inte, men måste. Är bara så sjukt trött och kroppen börjar ge vika för värken, men men, jag måste hur som helst igenom sidorna, vare sig jag gör det idag eller imorgon. MEN, imorgon är Hugo ledig från dagis. Mysdag! Ska blir så mysigt och jag planerar starkt att vi ska krypa ner i sängen efter att Moa kommit iväg till skolan och bara busa. Sedan väntar trevligheter med min kära vän och Hugos kompis innan Moa kommer hem. Marknaden stundar här på orten. Ni som känner mig vet att jag HATAR marknader. Bara en massa skit och trångt... Men alltid kul att träffa lite folk så det blir väl en sväng där innan träningen med hela lilla familjen. Skulle hellre sitta hemma i bastun för att lindra värken än att vara ute i snålblåst och göra den värre. Kanske en bidragande orsak till varför jag inte gillar marknader!? Det är alltid kallt och jag mår skit sen... Och är jag hemma kan jag ju trycka i mig lite bullar med... Nej, lite plugg och umgås lite med min andra hälft kanske vore dags nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0