Andhål!

La mig tidigit igår, vaknade tidigt idag... Bara vaknat typ tre gånger i natt av värk, men faktiskt så kände jag mig utvilad imorse. Härlig känsla. Och jag lade mig vid halv elva, släckte lampan runt elva (ja, tidigt för mig...) och vaknade halv sju cirka. Av mig själv. Alltså perfekt antal timmars sömn om mna ska tro den psykologiska forskningen och i och med att jag kände mig utvilad så får jag väl helt enkelt hålla med...

Hugo vaknade halv åtta, skönt (för alla...).

Dessutom är kroppen piggare av sista veckornas relativt hårda träning.

Moa har två kompisar här och just nu är de ute och åker GoCart, Hugo somnade för en stund sedan vilket innebär att jag efter en förmiddag ute i solen nu kan slå mig ner i soffan med lite kaffe (och psykologiboken, den tunna, bara 1036 sidor...) och känna doften av en gräddandes sockerkaka i ugnen som ska fikas med sedan! Lovely!

I kväll, badhuset naturligtvis... Urk för det idag, vill bara ha en hemma dag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0