Dagen efter!

Shiiiit, ska man vara så här trött och dessutom vara tvungen att gå upp relativt tidigt för att plugga inför tentan imorgon... Jisses säger jag bara.

Dagen igår var minst sagt intensiv. En hel dag med föreläsningar och enkätkonstruerande för gruppuppgift (hatar sådant) och direkt hem och vidare till en underbart rolig kräftskiva. Inte för att jag åt några kräftor, men paj och en hel del vin blev det visst. Känner liksom det idag om man säger så. Men kul var det och vi var sist därifrån:-)

Snart kommer mina små tussar hem! Riktigt längtar efter dem nu. Har ju inte träffat dem sedan i fredags. Antar att det blir träning ikväll, även om jag inte orkar så ska man väl masa sig dit... Kanske kul, kanske inte. Men garanterat ansträngande.

Näpp, nu mot fortsatta studier med tjocka boken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0