Ganska nöjd med dagen

Pluggandet har avlöpt väl, tycker jag hunnit massor. Skrivit i stort sett klart uppgiften tills nästa vecka i sociologi B. Dock en assvår uppgift som jag inte riktigt vet om jag greppat fullt ut. Ska låta det vila en stund för att kika igenom det sedan. Skrivit ihop större delen av Psykologiundersökningen. Som ni vet hatar jag grupparbeten och hade jag gjort det själv skulle det varit klart nu. Det blir ju liksom inte mindre jobb bara för att man skjuter upp det hela. Snarare bara mer press.

Dessutom har jag fått tag i filmen som vi ska analysera inom personlighetspsykologin, Om jag vänder mig om, av Björn Runge. Har inte sett den och har ingen aning om vad den handlar om. Ska bli en riktigt rolig form av tentaskrivande:-). Uppgiften ska inte vara inne före mitten av november, så tid finns, men som sagt, jag kommer förmodligen inte analysera den bättre senare. Föreläsningarna har vi fått, lite mer litteraturläsning sedan så kör jag!

Det var skolan det. Mycket snack om den just nu, men det är liksom en stor del av min vardag just nu. Men imorgon väntar jobb hela dagen. En sväng till gymmet innan jag  börjar ska hinnas med. Har ändå lite tid mellan att Hugo lämnas och att jobbet ska påbörjas.

Det blir kanon det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0