Lite lunchblogg

Visst måste man väl få tillåta sig själv att ta en lunchpaus även om man sitter hemma och pluggar!? Det tycker iaf jag:-) Dessutom ska jag snart bege mig till jobbet. Några timmar kvar att fila ena uppgiften lite. Jag vill såååå gärna bli klar med den idag så att Hugo-bus kan vara ledig från dagis i morgon. Jag tror att jag hinner, men ena bokaen är just nu på bibblan i väntan på mig. Men uppgiften är i stort sett färdig, så jag får komplettera med lite källhänvisningar... Det får väl bli ikväll då.

Ja ja, hur som helst så har uppdateringen inte varit den bästa, har inte mått speciellt bra. Sjukdomskänsla till max. Huvudet, halsen, kroppen, ja, ni vet. Men idag känner jag mig ok igen! Skönt. Bara vädret som gör inverkan på min kropp, men det är en annan sak. Började dagen med lite träning på gymmet. Men jisses vad folk det var. Vart kom alla de ifrån tro??? Kanske siktet inställt på beach 2012 redan nu? Då lär de ju komma i form i alla fall.

För min del så har några veckors styrketräning gett stora resultat. Drar ju mycket tyngre nu!!! Det är bra! En vecka till sedan blir det lugnt innan tävlingen sista september. För det ska ni veta, det är oerhört viktigt med vila och återhämtning, precis lika viktigt som själva tränandet. Och ja, även simmare vilar, ibland:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0