Måndagens pass 26/9

Trött och ont i hela kroppen var jag riktigt nära att strunta i träningen. Efter insimmet var det ytterst nära att jag gick upp. Varje tanke gick åt till att få armarna att snurra runt, runt, runt... Men sedan när jag blev lite varmare så var det ok, men inte mer...

Körde idag

8*100 fart 1-4 st 1.45

300 teknik arm
6*50 MAX arm
200 teknik arm
4*50 MAX arm
100 teknik arm
2*50 MAX arm

ben

25:or max

Efter passed kändes det ok, nu börjar den förbenade värken nagla sig fast igen, kan antagligen räkna med en natt from Hell. Tur, världens tur, att jag inte legat på tentan tills idag, då hade jag inte pallat. Tackar högre makter för det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0