Måndagens simpass

Lite tungt i början, men till slut fick jag loss känslan och det gick rktigt bra!

Simmade idag

8*100 frisim st 1.30
4*200 frisim st 3.00
8*100 frisim st 1.30 (arm)

Tanken var att man skulle ligga på en och samma tid alla och det gick hyfsat. Låg runt 1.11-1.12 på alla hundringar och 200-ingarna gick på 2.25-2.26. Tycker att det var helt ok efter att ha kört syrapasset igår, samt att jag faktiskt inte var helt slut, hade med andra ord kunnat köra lite snabbare, men hade jag orkat då??? Så jag antar att träningen hur som helst ger resultat.

Nästa tävling, NM, Nordiska Mästerskapen, den 30 september-1 oktober. Då är det 200 frisim och 400 frisim som står på programmet. Simmar bara en dag då jag jobbar sedan (för er som vill anteckna det och bryr er:-))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0