Missnöjd

Det är bara förnamnet det. Håller ju som bekant (!?) på med ett grupparbete i psykologin där vi skriver ihop en rapport. Jag har i stort sett gjort allt tillsammans med en annan tjej. Verkar dock som de andra skiter i det. Till råga på allt är en blind och en verkar inte ha alla hästar hemma (OBS inget negativt menat, men det försvårar i detta läget uppgiften en aning...). Klart och tydligt står det exakt vad som ska finnas med och hur det ska vara skrivet. Jag tog tag i Inledning, syfte, metod osv och hade koll på att alla saker var med. Nu har den blinda tjejen fått i uppgift att sammanfoga allt så att det ska stämma överrens med resultatet. Dock så stämmer nada. Inte ens rätt typsnitt, fast att det står, inte rätt radavstång, fast att det står, inte rätt rubriker, fast att det står... Listan kan göras lång och detta är ändå de mest banala saker i denna uppgift... Tror jag skiter i det där och gör en egen rapport... Det blir garanterat bättre. Jag menar inte heller att jag är bättre än de andra, men hur svårt kan det vara att kolla så att dessa saker som är utskrivna i uppgiften stämmer!? Och de andra två har typ gått under jorden...

Visst är det skönt och kul när det blir så och då man själv anser sig vara klar med uppgiften!? Not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0