Nu drar jag söderut!

Ha ha, inte så långt, men ändå en liten tripp över dagen. Är inte så taggad på att simma då jag har sjukt ont i kroppen. När ska den skiten ta slut? Jag vet, aldrig, men den kan väl lätta lite, det skulle jag inte tacka nej till. Nu har jag inte tränat heller eftersom jag ville vila kroppen, bara för att ännu en gång få det bevisat för mig att det inte hjälper. Det snarare bara stjälper mig och resulterar i en enorm värk.

Ja ja, så är det, ska i alla fall försöka simma så fort jag kan. 400 frisim följs av 200 frisim, ganska tufft på en dag.


Nordic Open Masters 2011 in Copenhagen
Kommer hem i natt och imorgon väntar jobb!

Ha en bra helg så länge!

PS. För örigt är jag ännu mera less på grupparbeten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0