Och fortsatt bra!

Efter träning och dusch var jag taggad för att ta tag i tentan igen. Nu anser jag att den är klar, att jag inte kan göra så mycket bättre ifrån mig. Istället för att ha den liggandes så skickade jag in den. Ingen återvändo alltså, men en skön känsla av att vara klar har infunnit sig. Ska fira det med en kopp kaffe och åka och hämta Hugo tidigare, när han sovit klart, sedan drar vi och mysbadar inann Moa kommer hem! det är sällan man får egentid med honom, men han kan ju faktiskt också behöva det, utan att ha syrran med hela tiden. Dessutom har jag svårt för att ha honom på dagis när jag inte MÅSTE plugga. Har psykologi som ska läsas, men det kan jag göra ikväll, hellre lite kvalitetstid med mina barn! Och faktiskt så tror jag att han kanske får vara ledig imorgon. Har en vecka på mig till nästa psykologitenta, men anser mig ligga bra till med planeringen. Ibland är det skönt att styra över sin tid, men inte lika skönt de dagar då jag sitter till två på nätterna med skolan och värk för att sedan tvungas upp klockan sex...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0