Tur att solen skiner

Då så, studierna har tagit fart på allvar. Undrar, tyst för mig själv, om jag tagit mig vatten över huvudet... 2 examensjobb samt en kurs till på fördjupningsnivå... Äh, det går. Kanske inte fungerar att vara perfektionist ut i fingerspetsarna, och vet ni, det behövs inte heller, kan bara få underkänt eller godkänt. Hur som så känner jag mig taggad på att ta tag i studierna nu. Dessutom, examensarbete innebär frihet och möjlighet att välja lite. Planera och strukturera upp sin egen dag på ett annat sätt. Få välja det jag själv finner intressant och vill fördjupa mig i. Visst böckerna på bilden lockar inte jättemycket, men den obligatoriska litteraturen gör väl sällan det???

Blev en timma på biblioteket, de borde alla få en dagens ros, vilken personal, och jag hittade alla böcker jag behöver än så länge. De som inte fanns gick att fjärrlåna, superb!

Nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0