Dagens pass

Passet idag bestod av mycket special, ej frisim. Eftersom jag helst av allt simmar frisim, och gärna långa sträckor, fick jag idag alltså välja något annat simsätt. Så det blev fjäril. Vilket kanske var mitt bästa för läääängesedan, men inte nu. Om armarna är tröta, ja, en aning... Huvudserierna så ut så här:

4 ( 10*25 ) fjäril/frism/fjäril/frisim st 30

8*25 ben, fjäril, st 30
8*50 arm, fjäril, st 1
8*75 ben, frisim, st, 1.25
8*100 arm, frisim, st 1.30

Även om det bara var korta sträckor fjäril så blev armarna i alla fall trötta. Roligt var att alla 8*100 frisims arm simmades på 1.10 eller under, och det är bra för att vara jag på just arm. Är alldeles för svag i mina armar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0