Morning!

Inget solsken idag va!? Trist, det som var så härligt fint igår. Efter standardmiddag med köttfärssås och spaghetti och en semla drog jag och Moa ut på skidor. Gud vad duktig den ungen är. Tror att dte blev 2 km i makligt tempo. Men vaddå, hon är ju bara sex år!!! Tror att hon tyckte dte var riktigt mysigt i elljusspåret med lampor och snö.

Avslutade med en bastu innan vi mös med lite smoothie i soffan. Trotsade sedan min trötthet och plöjde tio sidor i psykologisktestning innan jag tvingade mig själv att glo på BB (Big Brother) bara för att det är såååå sjukt dåligt! Men ändå så pass underhållande att jag måste titta på det. Vilket psykologisakt projekt alltså! Me like!

Idag är det full rulle med skolan. Har massor att gå igenom samt en uppgift at skriva just om intelligens och allt som berör det. Lite intressant, men inte så jätte... Sedan blir det biblioteket för att låna nya böcker till kursen som startar på måndag, egentligen helt galet eftersom tentan ska in på fredag (redan klar, vilket borde innebära att jag kan njuta lite, eller inte!?) och tillslut träning och myspys med mina skruttar. Juste, däremellan ska Moa ha med en kompis hem från skolan och de har beställt frukt, knäckebröd och mjölk till mellis... Vilka krav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0