Så här har det sett ut senaste veckan



Så jäkla mycket i skolan just nu. Helt sjukt mycket och väldigt intensivt. Men har börjat inse att jag får mer gjort på biblioteket än hemma. Varenda sekund som inte tillbringats med barnen eller med träning eller mat har använts till att studera. Dag som natt. Ena kursen, Psykologist testnig och bedömning, är den svåraste jag någonsin läst och säkert den svåraste jag någonsin kommer att läsa. Men första uppgiften är klar och jag fattar!!! Det är huvudsaken. Hade tre tentor förra veckan, tre denna vecka, varav två är gjorda. Den på fredag är i personlighetspsykologi, en kurs som man blir lite smått knäpp av... Det känns dock som jag har bra koll på detta område och ska ta tag i att repetera idag och i veckan. De andra två uppgifterna i den kursen är jag klar med, trots att de ska vara inne den 1/4. Gäller att vara ute i tid:-)

Så, som ni ser så är det anledningen till att inläggen uteblivit. Men jag är glad att så många tittar in här varje dag ändå...:-) Ska lova att bättre mig... Ska bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0