YÄÄÄÄÄÄZZZZZZZZZ

Första tentan för denna terminen godkänd med bravur och således ingen omtenta...

Nu väntas det svar på fem stycken "hemtentor" samt den stundande tentan på fredag. Fördelen med den är att svaret fås direkt efter att den är gjord. Den görs online, 30 stycken flervalsfrågor (1 eller alla alernativ kan vara rätt) och är tidsbegränsad till 45 minuter. Klickar man utanför tentamenfältet stängs tentan ner och man får ingen ny chans före omtentan. Detta pga att inget fusk ska existera... Hur bra nu det kan följas när i stort sett alla hus håll har fler än en dator, iPad eller iPhone... Å andra sidan hinner man inte om man inte kan allt.

Kanske säger jag för mycket nu, men det känns som jag har koll. Gjort övningstentorna utan problem så det borde gå vägen utan alltför mycket ångest innan.

Eftersom jag pluggat hela dagen, borde det kanske vara dags att peta i sig lunch nu??? Snart kommer iaf Mr Right hem med mina skruttar och då ska det bli skönt att inte känna att jag måste plugga mer idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0