Skruttgubben

Min lilla tuss har sedan igår varit sjuk. Han kräktes igår och i natt och har bara sovit hela dagen. Tydligen hade han, utom vår vetskap, men enligt Moa slagit i huvudet på dagen igår då jag jobbade... Men å andra sidan kan det lika gärna vara magsjuka... Ingen aning. Kaskadspya tyder väl på hjärnskakning enligt sjukvårdsupplysningen, men jag undrar jag...

Det är galet vad de små liven rasar i vikt så fort de inte äter. Fick i alla fall i honom lite vatten och ett hörn på en rostad macka nu på kvällen. Och lite cola, vilket han inte nes gillar. Den här mannen dricker bara vatten... Och oboy om han själv får välja:-)



Jag tackar högre makter för att vi annars har friska, pigga och påhittiga barn. Hellre det än att de är som Hugo varit idag.

Ok, det har varit lugnt här hemma, vilket inte hör till vanligheterna, men ack så dystert utan hans små upptåg som aldrig slutar få mig att förundras.

Love U min lilla tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0