Varför kan jag inte bara ta tag i pluggandet???

Varför har jag, som alltid är så disciplinerad, så sjukt svårt för att ta tag i pluggandet då Mr Right är hemma??? Började idag, insåg att det tar ca 1 timma att enbart LÄSA igenom SAMMANFATTNINGARNA... Det är 17 st... Så jag antar att det blir till att råplugga nu. Det är så sjukt mycket och tentaformen är återigen i form av ett tidsbegränsat, 30 minuter, test med 30 flervalsfrågor...

Vilket alltså innebär att man verkligen MÅSTE kunna HELA boken.

Just'e glömde säga att det är 1038 sidor på engelska... Galet. Men ärligt talat så inser jag att förra kursen som tenterades på samma sätt sitter kvar. Till fullo, så jag antar att det finns en tanke bakom.

Gahhhh, det är en vecka kvar och jag har redan ont i magen för denna tentan. Föredrar helt klart hemtentor med "svammel" frågor där det gäller att se och förstå samband och tänka kritiskt. Ja ja, bara att ta tag i det NU...



Så ibland undrar jag faktiskt varför jag utsätter mig själv för denna stress och ångest som tentor av vissa slag kan ge... Men jäklarns så smart jag kommer bli:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0