Dålig uppdatering

Jag vet, grymt dålig uppdatering, men blogg.se - appen suger och jag tycker även att blogg.se gör det. Vet inte om deras uppdatering blivit till det bättre....
 
Hur som så har jag haft en underbar vecka som tillbringats på Österlen i Skåne med sol och bad, träff med goda är det vänner och en massa ganska hård träning.
 
Uppdatering om ALLT kommer att komma, med början här och nu till Vansbrosimningen på Tv. Lite flash-backs får jag av att se på detta, vädret är det samma som det år då jag simmade, det vill säga regn och kallt, men faktiskt varmare i vattnet. Det var dryga 14 grader då jag simmade, nu är det i alla fall dryga 17... Brrrr. Inget för mig, bassäng ska det vara!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0