Egen kvalitetstid!

Moa är hos en kompis och leker och Hugo sover fortfarande. Trött efter helgens äventyr, som bara var såååå roligt! Sedan jag kom hem från simskolan har jag duschat (bort allt äckligt vatten och för att värma mig), ätit lunch med min lilla tuss, tvättat, tränat och duschat igen (bort äcklig svett) och sitter nu med en kaffe och väntar på att han ska vakna så att vi kan dra och handla. Mat. Bara så tråkigt eftersom man bara äter upp pengarna, men å andra sidan så är mat viktigt för mig, bra mat och god mat. Tycker att jag varit effektiv och även lyckats få bort lite värk från kroppen.

Dagarna är tråkiga utan Mr Right. Särskilt på sommaren, den missade tiden tillsammans får tas igen mer effektivt då vi ses. Inte alltid så lätt med barn och måsten, men ack så viktigt.

Tänkte även försöka hinna med lite administrativt arbete innan yrvädret vaknar så det är bara att sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0