Mer än halva tiden har gått...

... inte av en graviditet utan av årets upplaga av simskola... Jag verkligen älskar det, men det kalla vattnet tar kål på mig och min kropp. Långa stunder i duschen bli det. Sitter nu och väntar på att den lilla trollungen ska vakna så att vi kan fara in till stan och shoppa lite nödvändigheter och plocka upp Moa samt ta en mys pys fika med mamma. Lovely!

Kom på hur mycket jag saknat att bara vara med mina barn under året som gått. Hur mycket mammaledigheten än tär på en efter ett och ett halvt år så är det helt klart en stor previlegie vi har här. Att spendera tid med sina barn och kunna njuta av den är det bästa som finns. Snart är den över igen, sex veckor kvar, skolan börjar redan om fem (räknar med en lugn första vecka... ha ha), men redan idag kommer antagningsbeskedet. Lite nervöst, även om man kan tycka att man BORDE komma in på avancerad nivå, så är det liksom ingen garanti... Än så länge saknar jag inte skolböckerna det minsta, våren var krävande, och hösten lär bli likaså, och än så länge har jag inte fått tillbaka suget efter att få proppa huvudet fullt. Åhhh, så skönt det är att det är tomt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0