Inte pigg alltså

Pollen pollen pollen. Alltid lika välkommet... Förra året kände jag inte ett skit, fast alla sa att det var så extremt mycket. men helt plötsligt har dte slagit till med igenmurade ögon, kli i näsan och halsen och allmänt mycket "bomull" i huvudet... Trots detta så "lät" Hugo mig sova en HEL natt i natt. Jisses! Värken stod inte emot sömnen heller, sömnen grep tag i mig och drog mig långt ner ända tills klockan ringde.

Någon hörde min bön och antagligen var det rätt tid för mig att verkligen få sova. Och gissa om det var skönt!? Ska väl erkänna att Mr Right gick tillbaka med Hugo 38 gånger, japp, 38 gånger, innan han somnade igår kväll. Jag hade skrattat ihjäl mig på slutet. De sista gångerna KRÖP han ut, för att de två sista ÅLA ut. Då är man bra trött alltså...Han orkade inte ens spring tillbaka till sin säng... Idag tog det typ tio gånger... Bättre i alla fall. Tålamod. Tålamod är det som gäller.

Äh, tv och plugg utgör min kväll. Och att betala räkningar, inte det minsta kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0