JJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Herregud, glädjetårarna gick inte att hejda! Jag klarade min livs svåraste tenta på ett märkligt sätt eftersom jag knappt visste svaret på någon fråga... eller ja, det måste jag väl ha gjort om jag klarade för enligt testanalyser så går det inte att gissa sig till ett godkänt på flervalsfrågor... Så något sitter väl där. Dessutom med relativt god marginal. Fast det skiter jag i, huvudsaken är att den är godkänt. Har haft sådan ångest över denna så det är inte sant, trots betydligt mer plugg än inför alla andra tentor, tillsammans.

JJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Jag kan faktiskt inte beskriva med ord vilken lättnad jag känner. Dessutom precis så att jag hann med alla frågor. Dessutom får jag nu fortsätta på nästa del.

Om någon vill ha en utmaning så rekomenderas denna kurs starkt, Psykologisk testning och bedömning. Högskolan i Kristianstad, helt IT-baserad. Går att söka via www.antagning.se

Eller inte!?

Hade tänkt att göra den imorgon, men valde att göra den idag. Kände att jag ändå inte skulle lära mig något mer. Dessutom alltid en risk att vänta om det skulle vara så att barnen är sjuka imorgon. Fanns bara idag eller imorgon att välja på. Och nu kan jag fokusera på annat.

Ni anar inte hur bra detta känns! Kan inte sägas nog för många gånger.



Så vad händer nu!? Jag hoppas att vi är friska från magsjuka/matförgiftning, har iaf inte hänt något mer sedan i fredagsoch eftersom det gått mer än 48 timmar nu så ska Moa iväg och simma, liksom jag. Ska bli skönt och jag hoppas jag forsar fram på vågen, för idag väntar ett syrapass. Vilket inte känns det minsta jobbigt just nu, antar att jag är full av lyckohormoner som måste tas om hand!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0