Nice!!!

Sådär, en tenta avklarad. 45 minuter på sig, flervalsfrågor där ett alternativ kan vara rätt, eller fler. Svårt eftersom många alternativ är relativt lika och börjar man tänka och krångla till det blir det nästintill omöjligt.

MEN JAG FICK VG!!! aLLTSÅ ETT A ÖVERSATT TILL NYA SYSTEMET.

Dessutom fick jag tillbaka en stooor tenta som jag gjorde för 3 veckor sedan med ett A igår.

Så jäkla skönt och kanske kan det vara så att jag verkligen fattar det jag läser och att jag kan det nu. Detr har fastnat och jag kan använda mig av det i praktiken för att lösa alla dessa psykfall och bedömningar och hur man bör/inte bör gå tillväga för att göra något åt det...

I alla fall så räddade denna tenta min dag, jag är fri! Nu blir det träning i bassängen, inskickande av en rapport och sedan hämta Hugo tidigt, invänta Moa och en sväng till badhuset med gosisarna.

Tydligen vankas det skoldisko för Moa ikväll... Lyckan var att de skulle kunna köpa popcorn och godis... Moahhhhaaaa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA kämpat!!!

Kram

2012-03-10 @ 19:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0