Svåraste någonsin

Jag ser inte fram mot måndagens tenta. Helt klart svåraste någonsin. Det är för mig helt omöjligt att få in allt detta och formler hit och dit om hur reliabiliteten och validiteten räknas ut, liksom Kronbach alfa, z-score, standardavvikelse, percentiler och qvartiler... Jag fattar varför och förstår graferna men att det finns 4000 namn på allt känns meningslöst... Vilken sinnessjuk liten gubbe har haft tid och ork att ens intressera sug för detta???

Fan, jag kommer köra på denna.

Tar i alla fall med boken ut en stund i solen tillsammans med en kopp kaffe!!! Fördelen med att plugga...


Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag håller tummarna!

Lycka till!

KRAM

2012-03-15 @ 09:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0