Svettigt?!

Löptur avklarad, gissa om skönt?! Klarade mig från vanliga krämpor och för första gången sedan vi kom hem kändes det lätt att träna. Dock mycket mycket försiktigt eftersom jag inte får ta i. Men skönt var det om än varmt. Precis som det ska. Mr Right, fan vad jag saknar honom, har begett sig ut på äventyr med barnen så att jag kan plugga hela dagen. Kul, nej. Gårdagen var givande och jag ser ett slut på denna termin. Det gäller bara att få ihop logistiken nu. Tentor 28 maj, 1, 4 och 8 juni. Herre min skapare. Vet inte om jag ror i land detta... Kämpa. Positivt är att jag klarade statistiktentan mycket bättre än vad jag trodde. Yääääz. Befriande.

Ikväll kommer mina favoritsimkompisar hit på vin och grillning. De invarderar hus och sängar, men Gud så kul det ska bli. Hoppas på att vara fräschare då....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0